
Kulttuurista kilpailuetu, kokemuksesta brändi
Kulttuurikartoitus
Kulttuurikartoitus on yrityskulttuurinne “kuntokartoitus”, jossa tuodaan esille se hyvä jolle pääsemme rakentamaan perustaa paremmalle huomiselle.
Arvojen määritys
Jokaisella yrityksellä on kulttuuri, halusit tai et. Ovatko kulttuurinne ja arvonne määritelty siten että jokainen tietää, mitä heiltä odotetaan ja mitä pidetään tärkeänä?
Arvojohtaminen
Organisaatiot eivät muutu, ihmiset muuttuvat. Muutos lähtee heistä, joilla on suurin vaikutus organisaatiossa, johtajista. Ensimmäinen askel muutokseen on tietoisuus omasta käyttäytymismallista ja arvomaailmasta.
Henkilöstökokemus
Tulos syntyy ihmisistä. Ymmärtämällä mitä työntekijät pitävät tärkeänä ja mitä he arvostavat työpaikalla voi muotoilla työntekijöiden polkua, parantamaan henkilöstökokemusta ja tulosta.
Strategia
Parhaat strategiat koostuvat selkeästä kuvasta minne halutaan mennä perustuen nykytilaan ja olemassa oleviin ja tarvittaviin kyvykkyyksiin. Kulttuuri pitää tukea strategian onnistumista ja jokainen pitää tietää miten voi edesauttaa omalla toiminnallaan strategian toteutumista.
Puhujakeikat
Aiheena yrityskulttuuri, kulttuurihakkerointi, arvojohtaminen, arvojen mukainen päätöksenteko, oma tarinani.